Un estudo revela os nomes »que máis poñen» da rede
Un estudo, realizado entre máis de 1800 usuarios da web especializada en buscar parella Edarling, pon de manifesto a crucial importancia que un mote ou un nome de pila utilizado nas redes sociais pode ter á hora de atopar parella a través de Internet ou de alcanzar un maior éxito persoal e popularidade.
A través dunha mostra de usuarios desta web, portal líder de procura de parella por internet , un 49% deles mulleres e un 55% homes, extraéronse conclusións de que un alcume desafortunado nos teus perfís pode chegar a influír negativamente ata un 50% nas túas probabilidades de éxito sentimental.
Segundo estes datos, os nomes con máis tirón á hora das relacións a traves da rede son Lucía ou Marta, que teñen ata un 90% máis de aceptación. En segundo lugar (con ata un 80%), estarían nomes como Elena, Sofía, Irene ou Laura. Con todo, os nomes anglosaxóns como Mary ou Jennifer non triunfan entre os usuarios españois, sendo os menos atractivos.
No caso dos nomes masculinos levan a dianteira Javier, Fernando ou David tendo un máximo grao de aceptación na rede (un 90%). Séguenlles de cerca Carlos, Pablo ou Álvaro. E, por último, sitúanse ao final deste particular ranking Adrián e Jonathan.
Segundo revela a enquisa realizada, os nomes anglosaxóns, aínda que están de moda, non resultan atractivos á hora de ligar pra a maioría dos usuarios, posto que Jennifer ou Jonathan teñen un 80% menos de probabilidade de éxito e interacción na era dixital.
Así, o estudo saca a relucir como a través da rede o nome adquire unha maior dimensión ao ser este a única referencia a partir da cal podemos crear unha imaxe da persoa descoñecida, pasando a converterse no noso primeiro e único filtro de aceptación.
eDarling en El Progreso: elprogreso.galiciae.com/nova/106345.html?lang=gl